vineri, 27 august 2010

933 "metri de speranta"!

A trecut o saptamana de cand am scris nota "Ajutati un copil sarman sa mearga la scoala!". Am primit rezervari pentru 933 de "metri de speranta" in doar 7 zile in conditiile in care am promovat ideea doar catre prieteni si prietenii prietenilor! Prietenii nostrii sunt foarte generosi - suntem norocosi!

A fost o saptaman extraordinara ... am descoperit lucruri pe care nu le stiam despre oameni de langa mine. Un colg de munca a "rezervat" 100 metri pentru ca si el a fost la randul lui un copil sarman si el a avut noroc si l-a ajutat cineva ... asa ca intelege ce inseamna ajutorul venit exact cand nu mai e nici o speranta. 

O doamna pensionara a rezervat 2 metri ... extraordinar gestul! Mi-a zis ca atata isi poate permite, dar vrea sa ajute copii!

Suntem norocosi majoritatea dintre noi nu avem grija zilei de maine. Ne-am obisnuit sa auzim tot timpul diverse mesaje despre opere de caritate ... si poate am devenit indiferenti. Saptamana aceasta am invatat ca oamenii care au fost in situatia sa fie ajutati de altii ... stiu ce inseamna si ajuta!    

Pentru unii copii din familii defavorizate mersul la şcoală este un lucru dificil ... aproape de neatins, poate chiar la fel ca şi escaladarea unui munte foarte înalt. Multe piedici stau în „drumul spre şcoală” e.g. lipsa banilor, a rechizitelor, a uniformei dar şi problemele părinţilor.

Dragi prieteni sprijiniţi un copil să meargă la şcoală prin programul “SOS Satele Copiilor“! În acelaşi timp      sprijinţi-mă  în  încercarea de a cuceri cel mai înalt vârf din Orientul Mijlociu (Damavand – 5610m). Copiii au nevoie de sprijin concret, eu doar de încurajările voastre!

Ca să ajuţi concret copiii rezervă „metri pentru viitor”! Trimite-mi  un mesaj pe Facebook sau la adry77ro@yahoo.com specificând numărul de metri pe care doreşti să-i rezervi din altitudinea totală de 5610m –     1 metru este 1 euro. După ce voi urca metri rezervaţi în expediţia din Sep 10-15, 2010 te astept să plăteşti metri. Toţi banii pentru metri vor fi donaţi către “SOS Satelor Copiilor România”.

SOS Satele Copiilor România
Am fost impresionată de felul în care SOS Satele Copiilor schimbă şi “salvează”  vieţi, care s-ar fi “pierdut” şi ajută copii să-şi împlinească potenţialul.  Prin această acţiune eu vă propun să sprijinim “Grădiniţa SOS” – un pas esenţial pentru copiii defavorizaţi în drumul către şcoală şi către împlinirea viselor lor. Dacă nu merg la grădiniţă ... nu se vor desprinde de mediul lor şi nu vor mai “îndrăzni” să viseze ... 

3 comentarii: